•  
   
 
    •  
    • فهرست اخبار
      ساختمان جدید شعبه اصفهان بیمه سرمد افتتاح شد

      با حضور دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره :

      ساختمان جدید شعبه اصفهان بیمه سرمد افتتاح شد

      با حضور دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره و حسین نظریان، مدیر پشتیبانی و نصر اصفهانی مدیر شعبه اصفهان بیمه سرمد، و همچنین رستگاری، مدیر عامل بانک صادرات شهرکرد، مرادی، مدیر بازاریابی و فروش بانک صادرات استان اصفهان و عسگری معاون ایشان، ساختمان جدید این شرکت در شهر اصفهان افتتاح شد.
      به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در جریان این مراسم که با حضور ستاری، مدیر اسبق این شعبه و نمایندگان بیمه سرمد در استان صفهان برگزار شد، دکتر کاتب ارتباط موثر بیمه سرمد و بانک صادرات ایران را، به عنوان یکی از دلایل موفقیت این شرکت در سالهای فعالیت خود برشمرد.

      جلسه سندیکای بیمه‌گران استان یزد به میزبانی بیمه سرمد برگزار شد

      جلسه سندیکای بیمه‌گران استان یزد به میزبانی بیمه سرمد برگزار شد

      جلسه سندیکای بیمه‌گران استان یزد روز دوشنبه 97/5/1 به میزبانی بیمه سرمد در محل هتل ارگ این استان برگزار شد.

      تقویت شبکه فروش، اولویت برنامه هیأت مدیره بیمه سرمد

      تقویت شبکه فروش، اولویت برنامه هیأت مدیره بیمه سرمد

      دکتر مجتبی کاتب
      رییس هیات مدیره بیمه سرمد

      شبکه فروش به عنوان بازوی اجرایی قدرتمند شرکت های بیمه، نقش حیاتی و تاثیر گذار را در این صنعت ایفا می‌کند. بدون تردید شبکه پویا و توانمند فروش، نه تنها در حفظ جایگاه یک شرکت در بازار و گسترش پرتفوی آن تاثیرگذار است، بلکه با فرهنگ‌سازی در این عرصه، گام‌های موثری را در جهت ایجاد آینده روشن و درخشان اقتصادی در برمی‌دارد.

      زمان پرداخت خسارات را کاهش خواهیم داد

      رئیس شعبه غرب تهران بیمه سرمد، در دیدار با نمایندگان این شعبه گفت:

      زمان پرداخت خسارات را کاهش خواهیم داد

      رئیس شعبه غرب تهران بیمه سرمد، در دیداری دوستانه با نمایندگان این شعبه، از اهمیت فعالیت موثر نمایندگان در جذب پورتفوی و تحقق اهداف شرکت سخن گفت و نمایندگان فروش را از ارکان تاثیرگذار هر شرکت بیمه برشمرد.
      به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در ابتدای این نشست، حسین لشکری، رئیس شعبه غرب تهران بیمه سرمد، با ارائه گزارشی از نشست هم‌اندیشی مدیران و روسای شعب بیمه سرمد و مدیران رفاهی بانک صادرات ایران، بر لزوم تسهیل فرایند خدمت‌رسانی به کارکنان بانک صادرات ایران و تعامل بهتر نمایندگان با مشتریان این شرکت، تاکید کرد. وی با قدردانی از حمایت اعضای هیات مدیره بیمه سرمد و توجه خاص آنها به شبکه فروش، از تلاش نمایندگان برای تحقق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این مجموعه سخن گفت.

      رشد 200 درصدی در تولید حق بیمه شعبه خوزستان

      مدیر استان خوزستان خبر داد: طی 4 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل؛

      رشد 200 درصدی در تولید حق بیمه شعبه خوزستان

      با توجه به پهناوری کشور عزیزمان ایران و ترکیب قومیت‌های مختلف در سراسر کشور، عملکرد شبکه فروش یک شرکت بیمه در میزان سودآوری آن شرکت بسیار موثر می‌باشد.
      چشم‌انداز بیمه سرمد با عنوان «هر ایرانی، یک بیمه‌نامه» ما را بر آن داشت که پای صحبتهای مدیران محترم استان‌ها بنشینیم تا از میزان شناخت مردم از خدمات بیمه‌ای در اقصی نقاط کشور با توجه به تفاوت‌های فرهنگی و قومی آگاهی حاصل نموده و در جهت ارتقای سطح آگاهی مردم در خصوص صنعت بیمه قدم برداریم.
      بر همین اساس، به سراغ جناب آقای مانی پورعیسی مدیریت محترم استان خوزستان رفته‌ایم که عملکرد قابل قبولی را در مدت فعالیت از خود نشان داده‌اند؛ در ادامه شرح آن را می‌خوانید:

      شماره تیر ماه ماهنامه «سدای سرمد» منتشر شد

      شماره تیر ماه ماهنامه «سدای سرمد» منتشر شد

      شماره تیر ماه 1397 ماهنامه تحلیلی و اطلاع رسانی «سدای سرمد» منتشر شد.
      به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، این نشریه در 52 صفحه و 5 پرونده اخبار، گزارش، مصاحبه، مقالات و وقت آزاد منتشر شده است.

      مناقصه عمومی دو مرحله ای( تمدید شد)

      مناقصه عمومی دو مرحله ای( تمدید شد)

      موضوع : خرید تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای شبکه رایانه ای ساختمان ستاد مرکزی
      (جمعا به مساحت حدود 3000 متر مربع خالص اداری در 5 طبقه)

      پرداخت  بیش از چهار میلیارد ریال خسارت به نت شهر

      پرداخت بیش از چهار میلیارد ریال خسارت به نت شهر

      در پی وقوع حادثه آتش‌سوزی در نت شهر شاهین‌شهر اصفهان، بیمه سرمد پس از اعزام کارشناسان به محل حادثه و انجام ارزیابی‌های لازم، در کوتاه‌ترین زمان مبلغ خسارت را به بیمه‌گزار پرداخت کرد.

      افزایش سطح رضایتمندی کارکنان بانک صادرات ایران از بیمه سرمد

      رییس اداره کل رفاه بانک صادرات ایران اعلام کرد:

      افزایش سطح رضایتمندی کارکنان بانک صادرات ایران از بیمه سرمد

      ایجاد ارتباط مستمر و دوسویه با مشتریان و بهره برداری مناسب از تجارب آنان در جهت نیازسنجی و پاسخگویی شایسته، یکی از مهمترین مسائلی است که سازمان های کنونی با آن مواجهند.
      در همین راستا، دریافت نقطه نظرات مشتریان بزرگ از طرق مختلفی همچون برگزاری جلسات حضوری و رسیدگی به نیازها و خواسته های آنان به شیوه چهره به چهره تاثیر فراوانی در روند تصمیم گیری آنان خواهد داشت.
      به همین منظور پای گفتگوی یکی از بیمه گذاران بزرگ خود نشستیم تا از نظرات و تجارب ارزنده ایشان در جهت تعالی سازمان و تحقق مشتری مداری به عنوان یکی از بزرگترین رویکردهای خود بهره برداری نماییم.
      با توجه به اینکه مجموعه بزرگ و معزز بانک صادرات ایران، اعم از کارکنان، بازنشستگان و مشتریان آن یکی از مهم ترین و ارزنده ترین ترین مشتریان ما را تشکیل می دهند، گفت و شنود با جناب آقای امینیان رییس اداره کل رفاه بانک صادرات ایران، حاوی نکات و راهکارهای بسیار ارزنده ای خواهد بود که با موشکافی دقیق آن، به نتایج مطلوبی در جهت تحقق اهداف سازمان دست خواهیم یافت.

      اصلاح اساسنامه بیمه سرمد مطابق با قوانین بورس تصویب شد

      اصلاح اساسنامه بیمه سرمد مطابق با قوانین بورس تصویب شد

      مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام بیمه سرمد، روز یکشنبه 31 تیر ماه برگزار شد.

پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به شرکت بیمه سرمد می باشد.
مجری : پورتال سامان