•  
   
 
    • پیگیری شکایت
      کد پیگیری:  *
      کد امنیتی:
      تولید مجدد کد امنیتی
      *
    • ثبت شکایت
      سرویس رسیدگی به شکایات به منظور دریافت و بررسی شکایات مشترکین ، کارکنان و سایر شهروندان گرامی جهت ارزیابی، ارزشیابی عملکرد، ارائه خدمات بهتر و بهبود عملکرد مسئولین و کارمندان شرکت/سازمان از لحاظ سرعت، دقت، انظباط کاری ، پیشگیری فساد اداری، ارتقاء کاری و سیستمی، شفافیت، ضابطه مداری، توجه و حساسیت در نگهداری و مصرف اموال شرکت/سازمان، کنترل انظباط مالی و نهایتاً تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است.
      نوع شخصیت :
      کد ملی ثبت کننده شکایت :
      کد ملی از اداره ثبت استعلام می شود، لذا از صحت آن اطمینان حاصل نمایید
      تاریخ تولد ثبت کننده شکایت :
      کد امنیتی:     *
پورتال سامان
کلیه حقوق متعلق به شرکت بیمه سرمد می باشد.
مجری : پورتال سامان