• نشست هم اندیشی و تقدیر از نمایندگان برتر بیمه سرمد در طرح بیمه های خرد

      نشست هم اندیشی و تقدیر از نمایندگان برتر بیمه سرمد در طرح بیمه های خرد

      نشست هم اندیشی و تقدیر از نمایندگان برتر بیمه سرمد در طرح بیمه های خرد

      جلسه هم اندیشی و تقدیر از نمایندگان برتر بیمه سرمد در طرح بیمه های خرد با حضور علیرضا هادی مدیرعامل، مجید حبیبی مدیر بیمه های خرد، محمد غلامرضایی مدیر تحقیق، توسعه و آموزش، اعضای گروه راهبری بازار و همچنین نمایندگان برتر در طرح های سوپر مارکت، رستوران و مراکز عرضه موادغذایی، روز سه شنبه 94/7/7 در محل ستاد مرکزی این شرکت برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در این نشست، لادن محمد هاشمی و احمد صادقیان از شعبه سرو، افسانه حسین نژاد، ابراهیم فرامرزی و فرهاد رضایی  از شعبه خزر و سعید قبادی  از شعبه امیرکبیر به عنوان نمایندگان پرفروش طرح سوپرمارکت و شکوفه سجادی نیک از شعبه کارون، ماندانا عاشوری از شعبه خزر، رضا لالی از شعبه سرو و امین توکلی از شعبه چهارباغ به عنوان نمایندگان پر فروش طرح رستوران و مراکز عرضه موادغذایی معرفی شدند.

      بر اساس این گزارش، مدیر بیمه های خرد در ابتدای این نشست، اهداف تشکیل این جلسه را تقدیر و تشکر از نمایندگان مشارکت کننده در مسیر سیاست های خرده فروشی شرکت و همچنین به اشتراک گذاری تجربیات موفق فروش نمایندگان برتر و نهایتاً اشاعه موفقیت ها به سایر نمایندگان جهت به کارگیری و توفیق در فروش عنوان کرد.

      مدیر تحقیق، توسعه و آموزش نیز ضمن ابراز خرسندی از موفقیت های فروش نمایندگان در این طرح، به تشریح دلایل اهمیت فروش بیمه های خرد پرداخت و گفت: اثربخشی بالای مدیریت ریسک در بیمه های خرد به واسطه تعدد فروش در محصولات بیمه ای با ریسک پایین تر و کاهش وقوع خسارت، تسهیل فرآیند تصمیم گیری مشتری نسبت به بیمه های کلان، احتمال بیشتر تمدید بیمه نامه، بکر بودن بازار بیمه های خرد نسبت به بیمه های کلان، سیاست شرکت مبنی بر خرده فروشی، افزایش درصد موفقیت نمایندگان در فروش محصولات بیمه ای و مشتری یابی از مهمترین مزایای فروش بیمه های خرد می باشد.

      محمد غلامرضایی ادامه داد: بر اساس هدفگذاری شرکت و طراحی و عرضه بسته های بازاریابی در زیربخش های مختلف بازار، نمایندگان با محصولاتی منحصر به فرد، با قیمت هایی رقابتی و در فرآیندی بسیار ساده و سریع، اعتماد مشتریان را جلب می نمایند که در کوتاه مدت و میان مدت، به واسطه اعتمادی که در مشتریان ایجاد می شود، سبد خرید بیمه ای آنها از نمایندگان افزایش خواهد یافت. 

      در ادامه این جلسه علیرضا هادی مدیرعامل این شرکت ضمن خوشامدگویی مجدد و ابراز خوشنودی از موفقیت نمایندگان، اهمیت تهیه این بسته های بازاریابی و تسهیل سازی فرآیند فروش را به دلیل تمایز در ارائه خدمات نسبت به سایر شرکت های بیمه، مثبت ارزیابی کرد و گفت: تمرکز بر یک بازار هدف خاص و توجه به خصوصیات، نیازها و سلایق مختلف مشتریان، تلفیق چند بیمه نامه، قیمت مناسب، فروش دایمی و بلندمدت و تامین هزینه های نمایندگان اصلی ترین دغدغه مدیران شرکت می باشد.

      وی ضمن تاکید بر اهمیت فروش بیمه های خرد، حمایت همه جانبه خود از طرح های فروش بیمه های خرد را اعلام نموده و مشارکت همه نمایندگان شرکت را در این مسیر خواستار شد. در ادامه نیز هدایایی به نمایندگان برتر تقدیم شد.

      در پایان نمایندگان ضمن بیان مشکلات و نقطه نظرات خود، به تشریح روش ها، تجربیات و شگردهای خود در فروش بیمه های خرد بالاخص بسته های بازاریابی سوپرمارکت ها و رستوران ها پرداختند، اما در کوتاه مدت و میان مدت حتماً می توان از محل مشتری، به میزان زیادی فروش و درآمد دست یافت. برخی از این موارد عبارتند از:

      تسلط کافی به محتوای بسته های بازاریابی و تشریح سریع مزایای طرح برای مشتری

       آگاه سازی با حوصله مشتری نسبت به عواقب و خطرات منتج از عدم برخورداری از بیمه های مسئولیت

       آگاه سازی مشتری نسبت به پائین بودن قیمت طرح ها از طریق مقایسه با قیمت سایر شرکت های بیمه

       تقسیم حق بیمه طرح به تعداد روزهای سال و آگاه سازی او نسبت به این موضوع که به ازای هر روز، چه میزان اندکی را از بابت مدیریت ریسک های خود پرداخت می نماید.

       مذاکره و تفاهم با اتحادیه ها/ سندیکا و انجمن های صنفی مربوطه برای عرضه این محصولات بیمه ای با رویکرد تامین مالی مشارکتی هزینه بیمه نامه از سوی صنف، مشتری و نماینده (از محل بخشی از کارمزد).

       مذاکره با کارکنان شرکت های پخش های سراسری و استانی برای فروش این بسته بیمه ای

       مذاکره با شرکت های پخش سراسری و استانی برای جایگزینی این بیمه نامه به جای جوایز فروشی که مستمراً به شبکه مویرگی پخش محصولات خود اعطا می کنند.

       

      اخبار مرتبط
  • بیمه سرمد
    بیمه سرمد
    آدرس: ساختمان مرکزی :تهران، بلوار آفریقا، تقاطع خیابان اسفندیار، نبش خیابان آرش غربی، پلاک 113، ساختمان سپهر آفریقا، طبقه اول
    کد پستی: 1917743159
    تلفن: مرکز تمـاس : 43954000 (021)
    امورمشتریان : 43963(021)
    پست الکترونیک: info@sarmadins.ir
  • آشنایی با بیمه سرمد
  • دسترسی سریع مشتریان
  • پورتال سامان
    کلیه حقوق متعلق به شرکت بیمه سرمد می باشد.
    مجری : پورتال سامان