• شوراها و کارگروه ها

      کمیته مدیریت ریسک
      زمان تشکیل جلسات: ماهانه روزهای یکشنبه از ساعت 14 لغایت 16
      اعضاء :
      • آﻗﺎی مجتبی کاتب رئیس ﮐﻤﯿﺘﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ رﯾﺴﮏ
      • آﻗﺎی محمدرضا صباغی موحد ، عضو کمیته مدیریت رﯾﺴﮏ
      • آﻗﺎی مهدی ریاحی فرد ، عضو کمیته مدیریت رﯾﺴﮏ
      • آﻗﺎی حامد عابدینی، عضو کمیته مدیریت رﯾﺴﮏ
      • خانم سروناز درواری، عضو کمیته مدیریت رﯾﺴﮏ
      • خانم مرجان امیرانی، دﺑﯿﺮ ﮐﻤﯿﺘﻪ رﯾﺴﮏ
      کمیته حسابرسی
      زمان تشکیل جلسات: دو هفته یکبار روزهای پنجشنبه از ساعت 8 لغایت 11
      اعضاء :
      • جناب آقای پرویز مقدسی، عضو کمیته حسابرسی
      • جناب آقای خدامی، عضو کمیته حسابرسی
      • جناب آقای قدیری، عضو کمیته حسابرسی
      وظایف:
      مطابق با منشور کمیته حسابرسی شرکت های سهام عام (انتشار یافته از سوی سازمان بورس اوراق بهادار)
      کمیته سرمایه گذاری
      زمان تشکیل جلسات: هر هفته روزهای دوشنبه از ساعت 14 لغایت 16
      اعضاء :
      • جناب آقای سید روح الله علیپور یزدی. معاونت امورمالی و سرمایه انسانی
      • سرکار خانم ویدا بیگدلی. مشاور سرمایه گذاری
      • جناب آقای علامه راد، مشاور سرمایه گذاری
      • سرکار خانم مهرناز معین فرد، کارشناس سرمایه گذاری
      • جناب آقای قربان قدیری، رئیس کمیته سرمایه گذاری
      وظایف:
      تهیه، تدوین و یا هرگونه تغییر در استراتژی سرمایه‌گذاری
      شورای فنی و مشاوران
      زمان تشکیل جلسات: بصورت هفتگی روزهای چهارشنبه از ساعت 9 الی 18
      اعضاء :
      • سرکار خانم الهام جلوی، معاون بیمه های اموال و دبیر شورای فنی
      • جناب آقای غلامعلی ثبات، عضو فنی شورا
      • جناب آقای عزیز الله بیات، عضو فنی شورا
      • جناب آقای محمد حسین نورایی دانش، مشاور فنی و عضو فنی شورا
      • جناب آقای دکتر مهدی ریاحی فر، رئیس شورای فنی
      • جناب آقای اکبر رواقی، عضو شورای فنی
      • جناب آقای مجید حبیبی، عضو شورای فنی
      • جناب آقای محمدرضا موحد، عضو شورای فنی
      وظایف:
      بررسی و اظهار نظر در خصوص دستورالعملها و روشهای اجرایی فعالیت های بیمه ای شرکت اعم از موارد صدور و یا خسارت.
      بررسی و تصویب موارد خاص از جمله انعقاد قرارداد، اعلام نرخ و شرایط، صدور بیمه نامه و شرایط خصوصی بیمه نامه ها و پرداخت خسارت و یا سایر اموری که در زمره عملیات بیمه ای شرکت قرار میگرد.
      تعیین روشهای اجرایی در مواردی که در مصوبات شورای عالی بیمه، مقررات و دستورالعملهای جاری بیمه مرکزی پیش بینی نشده و یا نیازمند تفسیر و رفع ابهام باشد.
      بررسی و تصویب طرح های نوین بیمه ای برای پیشنهاد به مراجع ذیربط که از طرف مدیریتهای فنی و یا بعضاً توسط شورا تهیه میشود.
      بررسی و تعیین حدود اختیارات هر یک از عوامل اجرایی و فنی در خصوص عقد قرارداد، صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت و پیشنهاد جهت تصویب مقامات صلاحیتدار.
      تطبیق و همسوسازی آیین نامه ها و روشهای اجرایی شرکت با روند ملی و بین المللی صنعت بیمه.
      بررسی و اظهار نظر در خصوص ضوابط عقد قرارداد با موسسات تشخیصی و درمانی که از طرف مدیریت ذیربط پیشنهاد میگردد.
      بررسی و اظهار نظر در خصوص ضوابط و فرایند اجرایی انتخاب پزشکان و کارشناسان معتمد در رشته های مختلف بیمه ای.
      بررسی و اظهار نظر در خصوص برنامه ها و قراردادهای اتکایی شرکت که از طرف مدیریت مربوطه تهیه و پیشنهاد گردیده است جهت تصویب مدیریت عامل.
      بررسی و اظهار نظر در خصوص موارد ارجاعی از طرف مدیر عامل و یا معاون فنی شرکت.
      شورای اداری و استخدامی
      زمان تشکیل جلسات: متناسب با نیاز و موضوعات قابل طرح
      اعضاء :
      • جناب آقای مفید امینی، قائم مقام محترم مدیرعامل
      • جناب آقای ریاحی، مشاور مدیرعامل، به عنوان نماینده محترم معاونت فروش و توسعه بازار
      • جناب آقای اسدالله ناظری، مدیر سرمایه های انسانی و دبیر شورای اداری استخدامی
      • جناب آقای مهدی مهدوی، معاون طرح و توسعه و نماینده حوزه طرح و توسعه
      • جناب آقای سید روح الله علیپور یزدی. معاونت امورمالی و سرمایه انسانی و نماینده مدیرتهای حوزه مدیر عامل
      • سرکار خانم مرجان امیرانی، مدیر بیمه های اتکایی و امور بین الملل و نماینده حوزه فنی
      وظایف:
      بررسی و ارزشیابی مشاغل و شاغلین براساس ضوابط طرح طبقه بندی مشاغل
      بررسی و اعلام نظر در خصوص سوابق تجربی مربوط ، مشابه و غیرمربوط
      بررسی و انطباق پست های سازمانی با مشاغل
      بررسی و اظهار نظر در خصوص انتصاب و ارتقاء کارمندان با توجه به ضوابط این دستورالعمل
      بررسی و اعلام نظر در زمینه دوره های آموزشی، کارآموزی یا محتوای دوره ها از نظر انطباق با طرح طبقه بندی مشاغل
      ارزیابی و تعیین امتیازات دوره های کارآموزی و آموزشی مربوط
      بررسی و پیشنهاد اصلاحات لازم در طرح طبقه بندی مشاغل و آئین نامه اداری و استخدامی
      هم‌ترازی سایر عناوین مدیریت و سرپرستی با عناوین جدول مشاغل مدیریت و سرپرستی
      شورای معاونین
      زمان تشکیل جلسات: هفتگی روزهای سه شنبه از ساعت 15 الی 18
      اعضاء :
      • جناب آقای مفید امینی، قائم مقام محترم مدیرعامل
      • جناب آقای سید روح الله علیپور یزدی، معاونت محترم امورمالی و سرمایه انسانی
      • جناب آقای موحد، معاونت محترم فنی
      • جناب آقای مهدی مهدوی، معاونت محترم طرح و توسعه
      • جناب آقای ساجدی،معاونت محترم فروش و توسعه بازار
      شرح وظایف:
      بررسی فعالیتها و برنامه های جاری شرکت
      کمیسیون معاملات
      زمان تشکیل جلسات: متناسب با نیاز و موضوعات قابل طرح
      اعضا:
      • جناب آقای حسین مهرپور، مدیر امور پشتیبانی و دبیر کمیسیون معاملات
      • جناب آقای مهدی مهدوی، معاون طرح و توسعه و نماینده مدیرعامل در کمیسیون معاملات
      • جناب آقای غلامحسین پهلوان، مشاور حقوقی شرکت و کارشناس حقوقی در کمیسیون معاملات
      • جناب آقای سید روح الله علیپور یزدی، معاونت امورمالی و سرمایه انسانی
      مدیر واحد متقاضی معامله حسب مورد بدون حق امضاء
      کمیته فنی و بازرگانی حسب مورد بدون حق امضاء
      شرح وظایف:
      تعیین نحوه انجام معامله از قبیل استعلام، مناقصه عمومی، مناقصه محدود، مزایده عمومی، مزایده محدود و یا مذاکره در مواردی که آیین نامه مقررات خاصی را معین نکرده است.
      تأیید کفایت اسناد مناقصه و یا مزایده که از طرف واحد مربوطه تهیه شده است، به منظور تعداد دفعات و نحوه انتشار آگهی و یا ارسال دعوت نامه و تشخیص ضرورت حضور یا عدم حضور پیشنهاد دهندگان یا نمایندگان قانونی آنها در جلسه قرائت پشنهادها.
      بررسی و تایید نرخ عادلانه یا پایه.
      تعیین نوع و مبلغ تضمین شرکت در مناقصه و یا مزایده.
      ارزیابی شکلی و مالی درخصوص پیشنهادهای ارائه شده و اعلام تصمیم در مورد آنها.
      ارزیابی فنی، بازرگانی و بررسی صلاحیت مناقصه گران / مزایده گران و در صورت لزوم ارجاع آن به کمیته فنی - بازرگانی.
      تعیین برندگان اول و دوم طبق شرایط مندرج در این آیین نامه.
      تهیه و تنظیم جدول زمان بندی انجام مناقصه / مزایده و پایش برنامه زمانی انجام آنها.
      تصمیم گیری درخصوص تجدید یا لغو مناقصه / مزایده طبق شرایط مندرج در این آیین نامه.
      پیشنهاد امضاء کنندگان قراردادهایی که به تائید کمیسیون معاملات رسیده باشد.
      شورای تبلیغات
      زمان تشکیل جلسات: متناسب با نیاز و موضوعات قابل طرح
      اعضاء :
      • جناب آقای ساجدی ، معاونت فروش و توسعه بازار
      • جناب آقای مهدی مهدوی، معاون طرح و توسعه و نماینده حوزه طرح و توسعه
      • جناب آقای رامتین حامی فرد، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان و دبیر شورای تبلیغات
      شرح وظایف:
      تهیه برنامه اطلاع رسانی و تبلیغات شرکت در هر سال بنا به اهداف و برنامه های شرکت های در بازاریابی وفروش و سایر بخش های مربوط؛
      اظهارنظر و نهایی سازی سرفصل های برنامه تبلیغاتی و روابط عمومی پیشنهادی مدیریت روابط عمومی و تبلیغات در هر سال؛
      اظهارنظر و نهایی سازی بودجه پیشنهادی مدیریت روابط عمومی و تبلیغات هر سال تا پایان بهمن ماه سال قبل؛
      تعیین حدود اختیارات مدیر برای اجرای برنامه های روابط عمومی و تبلیغات در هر سر فصل؛
      نظارت بر اجرای برنامه های روابط عمومی و تبلیغات.
      بررسی و اظهار نظر پیشنهادات مدیریت روابط عمومی و تبلیغات در موارد خاص، خارج از حدود اختیارات مدیر
      کمیته وام
      زمان تشکیل جلسات: متناسب با نیاز و موضوعات قابل طرح
      اعضاء :
      • جناب ​آقای مهدی مهدوی، معاون طرح و توسعه و نماینده مدیرعامل
      • جناب آقای اسدالله ناظری، مدیر سرمایه های انسانی و دبیر کمیته
      • جناب آقای حامد عابدینی، مدیر انفورماتیک و نماینده کارکنان
      شرح وظایف:
      تهیه فراخوان دوره ای جهت دریافت درخواست متقاضیان وام
      بررسی و مطالعه درخواستها، احراز شرایط و تعیین حق تقدم و اولویتها و تائید پرداخت وام
  • بیمه سرمد
    بیمه سرمد
    آدرس: ساختمان مرکزی :تهران، بلوار آفریقا، تقاطع خیابان اسفندیار، نبش خیابان آرش غربی، پلاک 113، ساختمان سپهر آفریقا، طبقه اول
    کد پستی: 1917743159
    تلفن: مرکز تمـاس : 43954000 (021)
    امورمشتریان : 43963(021)
    پست الکترونیک: info@sarmadins.ir
  • آشنایی با بیمه سرمد
  • دسترسی سریع مشتریان
  • پورتال سامان
    کلیه حقوق متعلق به شرکت بیمه سرمد می باشد.
    مجری : پورتال سامان